Členové spolku se setkávají na pravidelných schůzkách (1x měsíčně, kromě července a srpna), obvykle v prostorách školy. Termíny setkání spolku jsou uvedeny v ročním plánu školy.
Spolek má své orgány, jejichž kompetence jsou vymezeny stanovami spolku:
- Předseda
- Výbor
- Rada
- Členská schůze
Vedle rolí vymezených stanovami fungují členové spolku v pracovních týmech, které podporují chod a rozvoj školy:
- Administrátoři – kompletace smluv a jejich evidence, inventarizace
- PRisté – propagace, webové stránky, fundraising, pořizování fotodokumentace
- Motivátoři – zapojování rodičů do akcí pořádaných školou nebo spolkem (lyžařský pobyt, rodičovské asistence ve výuce…)
- Stmelovači – péče o rodiče nově přijatých žáků (mentorská podpora), zajišťování oslav, rituálů, teambuildingových akcí
- Správci budovy – nahrazují funkci školníka, údržba budovy, drobné opravy, koordinace velkých úklidů
Organizaci práce každého týmu zajišťuje jeho koordinátor, který je ve spojení s ředitelkou školy a předsedkyní spolku, od nichž zjišťuje, co je zapotřebí připravit, zařídit, udělat. Na společných setkáních spolku týmy informují o své činnosti, vyzývají ostatní ke spolupráci na „projektech“, které řeší.