oučástí FORMATIVNÍHO HODNOCENÍ u nás ve ŠKOLAMYŠLI je od 1. do 9. ročníku i SLOVNÍ HODNOCENÍ na VYSVĚDČENÍ. V 8. a 9. třídě mají Školamyšlata obojí (ke slovnímu přidáváme známky). Co si o tom děti myslí?
Konec pololetí ťuká na dveře… ZNÁMKY nebo SLOVNÍ HODNOCENÍ?
Inspirace ze Školamyšli - jak na formativní hodnocení
Slovní hodnocení žáků si žádá mnohem více času, zapojení a osobní angažovanosti pedagogů. Jakým způsobem na sobě pracují, jak se vzdělávají a kde berou inspiraci pedagogové ze ZŠ ŠKOLAMYŠL? A k čemu je vlastně formativní hodnocení dobré?
Rádi procvičujeme francouzštinu s rodilými mluvčími.
Připravili jsme si s nimi i tradiční koláč Galette des rois pečený na Tři krále.
Věděli jste, že kdo v něm najde fazolku, je korunován na krále a musí ho upéct pro ostatní další rok? Vyzkoušejte ho, je báječný.
Jakou roli mají RODIČE, když jsou ZŘIZOVATELI ŠKOLY?
JE TO VELKÁ VÝZVA: ... malířské a údržbářské práce, velké úklidy, zapojení se do akcí školy (zahajovací pobyt, lyžařský kurz, exkurze, expedice, asistence přímo ve výuce…), organizace stmelovacích akcí (víkendové pobyty, tvořivé dílny, průvodcovská podpora pro nové rodiče…), podíl na prezentaci školy, spolurozhodování o koncepčním směřování i finančních otázkách…
Když děti říkají: “Můj táta/máma chodí na schůzky…”, nemyslí tím třídní schůzky, ale schůze spolku Školamyšl - zřizovatele školy. Tam všechny tyto činnosti rodiče společně plánují. Nést ZODPOVĚDNOST za vzdělávání svých dětí je VELKÁ VÝZVA i PŘÍLEŽITOST.